Oltiin viime perjantaina treenailemassa toko Barona-areenalla Tiia+Ruuti ja Rasmus, Emmi+ Sara ja Step, ja Mia ja Robin.

Ekana otettiin taas paikallamakuuta, missä Bobi makasi reunimmaisena Ruutin vieressä. Otin aluksi ehkä n. minuutin. Pysyi hyvin. Kävin palkkaamassa. Toisella kerralla olin ihan vähän aikaa,kun olin tulossa Bobin vasemmalle puolelle, sika päätti nousta istumaan... En palkannut vaikka meni käskystä takaisin maahan, vaan lähdin uudestaan, n. 3m päähän. Laskin kymmeneen ja tulin takaisin. Nyt pysyi ja naksutin siitä. Lopuksi käväisin vielä piilossa, pysyi sen ajan, mutta taas kun olin tulossa takaisin nousi. Eli siis se on keksinyt nyt, että saa nousta ilman lupaakin. Pitää treenata vaan ihan lyhyillä, ja kun pysyy loppuun asti niin palkka.

Sitten mentiin Bobin kanssa treenaamaan seuraamista. Pysyi tosi hyvin oikealla paikalla. Ei edistänyt/jätättänyt. Tiia tuli vielä kattomaan, ja tehtiin kans niin että kävelin vaan, ja aina kun tuli oikealle paikalle, naksu ja palkka. Tiia myös otti muutamat kuvat.

Vein Bobin tässä välissä tolppaan, ja jouduin heti erotuomariksi kun Ruutille ja Bobille tuli vähän riitaaa Stepistä.Silmänisku

Liikkeestä maahanmenoa ja seisomista oli seuraavana vuorossa. Bobi erotti hyvin molemmat käskyt, eikä enää jäänyt 'maahan' käskyllä seisomaan. Paitsi yhdenkerran kun otin takapalkalla. Otin tän epäonnistumisen jälkeen yhden onnistuneen ja siirryin sitten liikkeestä seisomiseen. Tyytyväinen olin.

Vielä viimeisenä luoksetuloa. Bobi tuli mun mielestä liian hitaasti, sellasta kevyttä laukkaa. Sen takia otin vain pari sellasta missä Bobi sai pitää hauskaa, eli lähdin itte juoksemaan karkuun heti kun olin huutanut 'tänne'. Ja palkkasin siitä kun olin pysähtynyt ja tuli sivulle istumaan.

Lopuksi mietittiin vielä porukalla, jos enskerralla pidettäis vähän niinkun möllitokoa. Kaikki oman tason mukaan. Pitääpä treenata. :)