... jota kohdeltiin kaltoin. :( Nyt kuitenkin siihen tuli muutos, kun lomat on lomailtu. :) Ihan ensiksi Mia pisti meille haasteen!

Tunnustuksen saaneen pitää:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustusta kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään
 
1. Saatiin siis haaste Mialta, kiitoksia paljon!:)
2. ja 3. Hmm.. me ollaan vähän myöhässä ja haaste on aikalailla kiertänyt kaikki tutut bloggaajat niin skippaan nyt tämän.

4-> 1. Mulla on tosi huono tapa nimeltään kynsien pureskelu. Siihen on kokeiltu kaikki kikat, kynnelit, tekokynnet, kynsilakat jne.. Eniten pureskelen kun oon hermostunut tai tylsistynyt. Ja tämän tavan poiskasvattaminen on edelleen siis meneillään!

2. Vertaan koiraharrastuksessa meitä aina tahtomattani muihin. Oon aina silleen "no toiki koira on vasta 2-vuotias ja osaa tota ja sitä  ja me ollaan vasta..." jne. Hyi mua.
 
3. Oon aina tuntenut itteni jotenki junnuksi koirapiireissä. Lähes kaikki treenikaverit on aikuisia, poikkeuksena tietty agiryhmä joka koostuu pelkästään meistä junnuista. ;) Ei siinä kyllä mitään pahaa ole, kokeneemmilta on saanut tosi hyviä vinkkejä, enkä ikinä oo kokenut minkäänlaista suurempaa syrjintää!
 
4. Oon ainut lapsi meidän perheessä. Aikuisempia sisaruspuolia kyllä löytyy kaksin kappalein.
 
5. Stressaan asioista ihan liian helposti.. Etenkin koulu ja välillä koiraharrastuskin tuottaa päänvaivaa. 
 
6. Oon enemmän kuuntelija kun tunteiden purkaja. Ammatteja mihin haluisin olis psykologi ja eläinlääkäri. Eikä niiden välillä ole edes mitään yhteyttä :D Tai ehkä kummassakin toisen auttaminen. Viitaten vielä edelliseen, otin aiemmin stressiä muiden ongelmista ja tein niistä omiani. Onneksi se vaihe on ohi!
 
7. En ymmärtänyt viime Koiramme-lehdessä ollutta artikkelia läsnäolosta koiran kanssa metsässä. Tarkoitan, että tottakai pidän huolta ja seuraan B:n liikkeitä missä ikinä ollaankin, mutta että ajatukset pitäisi keskittää vain koiraan ja unohtaa muut asiat. Päinvastoin, mulle metsässä kävely on just sitä että saa miettiä ihan yksikseen ja rauhassa, kuunnella musiikkia, ja  varsinkin kaverin kanssa saa jutella rauhassa mukavia! 
 
8. Oon aina aatellut, et mun tanssiharrastuksella on joku yhteys agilityyn! Opin mielestäni kaikki ohjauskuviot tosi nopeesti, miten käyttää käsiä ja jalkoja samaan aikaan ja sitä rataa... Eriasia sitten on osaanko ja varsinkin _ehdinkö_ toteuttaa kuviot radalla ;D
 
 
 
 
 
Syysterkkuja!:) Huomenna kirjaan tän iltaiset tokoilut vielä samalla kun agilityt!;)