Noniin, nyt on ekat epikset käyty. Muistona ruhje lonkassa ja käsissä. :D Ja pääosin kyllä ihan iloinen mielikin. :)

Rata oli pisin mitä me ollaan tehty, sisälsi joitain sellasia kohtia missä piti vähän miettiä. Ja muistin muuten radan! :D Niin eli: Bobi meni ihan älyttömän kovaa, kun ei se siellä sisällä kumimatolla pienessä hallissa ole päässyt puoliakaan tosta vauhdista niin mulle tuli aika yllätyksenä. Selvittiin hyvin putken pään ohituksen jälkeiseen valssiin asti. Mutta sitten ohjasin huonosti ja meni väärälle. Oli ihan tohinoissaan ja hillui mun luokse silleen jeejee jee jee mamma kato tää on kivaa. Vähän suupielet nyki siinä vaiheessa. ;) Siitä sitten jatkettiin, puomi hyvä, ja loppu rata kaaosta. B lähti puomin jälkeisen hypyn jälkeen moikkaamaan Tiiaa kentän reunalle, toisenkin kerran, ja sitten tokavikalla hypyllä olin jo niin sekasin etten antanut koiralle tarpeeksi hyppytilaa ja hyppäs mun jalkoihin ja mä lensin kaaressa maahan. Sieltä sitten urhoollisesti viimeinen hyppy  maaliin. En oikein tiennyt itkeäkö vai nauraa, tuli vähän molempia. ;D Tosi kiva kokemus oli ja mennään 7.5. uudestaan. Opittiin ainakin että suurimpia höyryjä pois ennen rataa (otin nyt melkein suoraan autosta) ja että panta pois. Muistin sen vielä paikalla mutta sitten jännityksessä unohdin.

Pää asia oli kuitenkin että Bobilla oli tositosi kivaa ja opin taas uutta ja juostiin kovaa. ;)