ÄÄH! meille on kehittynyt kapulaongelma. En kerennyt maanantaina kauheesti mennä pitkälle lenkille, niin ajattelin että treenataan tokoa lähinurtsilla. Otin kapulan ja siitä se alamäki lähtikin. Ensinnäkin, ahdistus näkyy jo siinä kun se näkee kapulan. Jokatapauksessa miellyttämisenhalu on niin suuri, että ei se siitä täysin kieltäydy, mutta tekee sen todella paineessa ja korvat ihan luimussa ja oikeen käy sääliksi. Ja tota painetta ja lukkoutumista ei poista mikään. Jopa niin, että mitä enemmän hihkun ja riemuitsen sitä enemmän toi menee lukkoon. Ja vielä kun mulla on hirveän lyhyt pinna, ja hermostun helposti tollaseen lammasteluun, niin sekös pahentaa asiaa. Ja teen väärin, tiedän. Mun oli siis lopetettava treenit siihen kun alko hermostuttaa niin paljon ja toi meni vaan makuulle kokoajan ja ilme oli "Älä hakkaa mua". Ihan ku mä olisin sitä joskus muka hakannut.. -.-
  Jos jollakin nyt on ideoita tän asian korjaamiseen niin neuv!ot erittäin tervetulleita!

Nyt viimeset pari päivää oon joka ilta tehnyt vaan sitä että naksuttelen kun kiinnittää huomiota, tai koskee kapulaan jotenkin, yleensä se tekee sen tassulla. Näyttää siis aika epätoivoselta, ja näyttää nyt taas siltä, ettei meillä ole asiaa mihinkään kokeeseen ennen kun tää asia on kunnossa. Kun ongelmahan ei ole itse noudossa. Toihan noutaa mitä vaan mä sitä pyydän noutamaan, ja tykkää siitä viel hirmupaljon! Pallot, kepit, lelut, ja jopa oudoimmat esineet esim lusikat jne.. kaikki menee! Mutta ei kapula. Oon miettinyt myös jos hankkis ihan uuden kapulan ja vaihtais käskyn tai jotain. Enpä tiedä. Niin ja vielä tunnistusnoudossakaan ei mitään ongelmaa! Vaikka siinäkin ollaan puukapulan kanssa tekemisissä. Niin vaikeaa... :( 

Ainiin ja viimeperjantain agitreeneistä vielä jotain kommenttia:

- irtoaminen kusi tällä kertaa vaikka yleensä ton vahvuus. 
- lähdössä pysyminen
+ kontaktit
+keinu
+ kepit